First day

är inne på första dagen nu i us, det känns helt sjuk kan inte fatta att jag är här, det känns helt overkligt än. det lär ju ta ett jävla bra tag innan jag fattar. var på subway förut, lycklig. sen så var vi på en affär där allting kostade 1 dollar. galet fränt. inte för de var så mycket coola och vettiga grejor men ändå!

daniel, maaaa host brother, fixade min dator och internet förut så nu har jag å ä ö. hur skönt som helst.

måste medela om värmen, ni kan omöjligt förstå hur varmt de är här. eller jo några kan nog det, men de är sjukt jävla varmt. har nog inte vara med om sånt här, jo i miami vid flygplatsen var det hothothot. de är så jävla fuktigt också så de känns som det är ännu varmare än vad det är.

köpt en liten datamus till min lilla dator hihi. wtf is this sa brollan när han såg lille datamusen. när jag var med pappsen, alltså jussi the man, i sverige och köpte den så gick han fram till kassan och frågade vart har ni datamöss? haha så himla kul. men sen kom jag på att man säger ju så. då blev de bara pinsamt för ja, haha. aja ni fattar, ni vet ju hur jag är, lite nervig ibland.

kolla här va söt den är, och jag lever som ni också ser. but WHY so serious?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0