Fembot

Hi blog! How u doin' today? I'm fine thanks.

Today I have been in Columbia all day with Dana, that was sooooo nice. She is such a sweetie!

Förlåt.. kunde inte hålla mig. Engelskan tar över mit totaly....

Har varit i columbia idag som ni läste, har shoppat lite granna. ni ska få se, har knäppt kort på allt som den nörd jag är hehe. ska knäppa på andra saker än mig senare också. ni ska få se hur det ser ut här, så småningom iaf!

american eagle och A&F är jävligt fräsha affärer.

    
Okej, en väska behöver jag för att böcker i @ school. Spring shorts, jävligt korta och sköna! Sen massa skolböcker så jag fylla ut min väska hehe med mer än bara träningsgrejor. Sen panik köpte jag två tröjer för de såg lite beigt ut..

 
Fick desa två av gulle syrran. Hon pluggar på Missouri Uneversity, var på besök där idag. HUR STOR SOM HELST. Sjuk. Området var större än bosvedjan.. skojjar inte. Sen så fick ja en jävligt fräsh bodylotion också. Den luktar så himla gott. har smörjt in bena fem gånger sen vi kom hem för ett tag sen hehe.

Visst har jag fint rött överkast?! TACK. Mammsen har valt det. Ska kolla på mina tre änglar som står på mitt rum och läsa på en tavla där de står "tro hopp och kärlek" nu. Sen peppa för familjemiddag/avskedsmiddag, för jag orkar fan inte va kvar i den här hålan längre.. Snälla, alla är typ psyk. Har försökt ljuga så gott jag kan, men klarar inte av de här längre..

Vi ses i Sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0