Far away from you

Hej hopp! Vad gör ni i sverige, sundsvall, kiruna, malmö, stockholm? Ja vart mina läsare nu än befinner sig? hehe.

Har idag inte gjort ngt ovanligt, har börjat uppskatta min plats i varje klass, sitter ganska långt fram men ändå inte så långt fram så ja inte sen någon annan. Gillar specielt creativ writing för där är jag en stjärna, läraren gillar mig för jag är den enda vettiga. Alla andra är bara människor som inte har ngt vett och mot sin vilja läser kursen. Skrev en mega gullig dikt idag. Hehe, ska publish den när hon rättat eller läst den. Kommer inte ihåg hela.

De va kul på träningen idag, jag glänste och fick beröm av tränarN! Fick också vara med och höra massa gossip. Mycket intresant. En söt tjej som är trevlig verkar vara en bitch och en bitch verkar vara jävligt vettig. Sen har vi Regan, min favorit tjej, även fast jag inte snackar så mycket med henne. Men hon är så himla gullig och trevlig! Är glad över att hon är en senior!

Fick kyckling och potatismos och majs till middag. Är fortfarande i chock! Riktigt mat, wtf?! Aja bra vare iaf, moset var till och med gjort på riktigt. Och nej pappa om du läser det här, våran är bättre såklart! En annan sjuuuuuuk sak är att min värdmor har gått ner 12 pounds sen jag kom hit!!!! Vilket är typ 6 kg. Hon rör aldrig på sig, okej hon handlar på wallmart och går till bilen när hon ska till jobbet. Men ALDRIG verkligen ALDRIG annars! Hon skrattar varje gång jag kommer hem från träningen för hon tycker de är äckligt att svettas... HUA va coolt iaf! Hennes vänner vill också ha en exchangestudent nu.

Och på tal om exchange student, är det någon som vill ta emot min vän chance nästa år som exchangestudent?!

Fundera på de, han är rätt cool. C yaa don't wanna be ya

Dagens låt. Only at SPOTIFY Joakim Berg – Nåt för dem som väntar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0