DÖR

Okej idag så har de varit goodbye asta fest , mycket trevligt varit folk här från kvart i 1 till kl 7.. galet. hade världens mens värk hela dagen, men kämpade på som fan att vara trevlig och glad ändå! hoppas att jag lyckades hihi. gjorde jag nog ingen var sur. happy bara!

fick jätte fina presenter osv hihi, tack världens finaste vänner <3

nu har jag packat klart men har emd mig för mkt i kg, så måste ta bort saker. känns tungt och svårt men ska kämpa på

Pratade nyss med ny mamsen.! VÄRLDENS FINASTE OCH GULLIGASTE. Lycklig :')


skriver mer sedan, puss

Kommentarer
Postat av: louise

saknar dig redan! :(

2010-08-08 @ 23:39:21
URL: http://louiserodin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0