Det snurrar i min skalle

Heeeey heeeey hhheeey hey hejjjj hej.

Idag har jag varit med om mycket. hehe nej. Var i columbia i tre - fyra timmar kanske. Köpte tre saker, en scentbug, en bodylotion och en home fragrance oil. men vi letade mest ett billigt kontant kort, men de har typ inte sånt här. så jag måste signa för ett 2 års kontrakt vilket verkar himlans onödigt.. men vi letar vidare tror jag hittat ett bra nu!

funderar på om jag ska läsa mer twilight på engelska nu eller kolla klart på lady and the tramp. HMMMM, ska chatta klart med j-boy först. massa skvaller och hemlisar i vanlig ordning. Saknar vännerna mina, ingen nämnd ingen glömd så att säga.

tänker på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0