Danny

louise om EMMA ONKAMO:
du måste visa bilder på hur det ser ut där osåå ju! :D

Svar: De kommer de kommer, haha!



Idag har varit en äkla jobbig dag. Har gaft kul men haft huvudvärk och ont i halsen hela tiden... DÖ jobbigt. Kunde inte köra fullt ut på träningen. Sämst. Men coach Carrol sa att jag skulle vila för de sista han ville var att förlora mig, "take care of you kiddo" Haha älskar mina fina nya vänner med.

Sitter i soffan och kollar på Danny och Sandy, Greace alltså. Länge sen man såg den.. har ju bara gått på tv fem dagar i rad. Har dock som tur är lyckats se olika scener varje gång och i kronologisk ordning med! Är ja inte en jävla bra tjej? På tal om bra tjej!!! Fick mitt första A idag & mitt första F. Haha. A i creativ write och F i America lit. ganska väntat. Har dock inte fått tillbaka American lit. testet men kan ganska säkert säga att jag failade.

NU ska jag se klart på Jersy Shore och vänta på slutet av Greace sen göra homework. Har bara en idag!!! Som tur är. Dock i fucking American lit.

Love, astrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0