Coach Carter

Sitter här i soffan, i min pjamas och väntar på att klockan ska gå så jag kan få mat och få leka med linn och agnes! Kollar på slutet av coach carter med moster och pratar mobil telefon köp.. svårt det dära.

Hon hennes man (min morbror) och mina päron ska på roxette sen, mamma och pappa är på andra förfesten nu och kommer snart hem för att ta med annakarin och olle till förfest nummer 3. asså glad att jag slipper vara med. haha nejdå skoja. men är glad för att slippa höra på per........ .... .. .. ..... .. .... .. .

Ska få mat hemkört snart också. KINA. lycklig. lycklig som baaaaara den!

är lite ledsen med. har fortfarande itne packat och är jätte stressad fast ändå lugn som bara den.

Nu ska jag va social och chatta lite på facebook chatten som är mitt bästa.

Ni som ska på per och marie, glöm inte att skrika när per sjunger så ni inte hör karln...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0