Andas.

Hej. Imorgon är det första skoldagen, börjar halv 8. Ska gå upp tidigt och duscha och tvätta håret och fixa allt som jag glömt att fixa. Har iaf gjort i ordning skolmaterial, känner mig som en fet pluggis. Har inte ens så här mycket matterial i Sverige, och jag går på skvadern? Huh, i don't get it. Men de kan ju dock bero på att jag har 4 ämnen i veckan i sverige och här i us, moberly, moberly senior high har jag 8 olika ämnen varje dag. Sjukt. har 4 minuters rast och en halv timmas lunch. Sjukt. Har CC träning 15.05 imorgon, direkt efter skolan. Sjukt. Är så spänd och nervös, fast en liten del av mig säger att jag inte behöver vara det. För jag har mina Cros Countrey people, men ändååååååå.

Ska ta ett äpple nu, men lär inte kunna äta det. Är för nervig men ska göra mitt bästa de ser super goa ut. Vi hörs snart igen. Kommer blogga och skriva om allt om skolan i morgon, om jag har haft det bra iaf. Ha ha.

Stay black mina fina kära läsare, som bara blir fler och fler varje dag. Det stärker mitt fina svensk-amerikaniserade hjärta ytterligare. Tänk om ni skulle kunna kommentera också? Vore ju perfekt, då kan jag verkligen säga "living the dream". 

Kanske ska ordna en fråge stund!? Vet att ni har massa smaskiga frågor ni vill ha svar på! Märker det på era finnurliga kommentarer. Orkar inte mer. Nu blev jag pigg och dryg istället för trött och dö seriös. Lev livet i vanlig ordning! SMEK 

Kommentarer
Postat av: Linn

Hur gick skolan idag då Asta?!?!? :D

2010-08-24 @ 16:59:24
URL: http://lbjork.blogg.se/
Postat av: *

klart vi läser! jättekul att följa bloggen och få veta hur du har det :D hoppas skoldagen var trevlig!

2010-08-24 @ 17:16:06
URL: http://saraochanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0