And the sign said "long hair freaky people need not apply"

Skulle ut ikväll egentligen men ändrade mig i sista stund. Skulle extra knäcka som vakt också.. men icke.

Ist så kom jag på att jag inte umgåtts med mina päron tillräckligt.. och jag åker ju på måndag så de blev en mys kväll med la familia ikväll, mucho nice. började sämst men slutade bäst. eller så bra som de kan bli, spelade monopol och när vi till slut var klar efter en jävla vinst av mig, läckert det är att äga hotell i centrum och normalmstorg, så kände båda mina päron av vinet om man säger så.

nu ska jag dö lite, kanske en go fika för att fira vinsten....

ensam hemma jätte mkt imorgon, vet inte riktigt hur jag ska syssel sätta mig. vill inte röja iaf, tror ja.

sov sött mina fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0