Älskling, det är livet

Hej! Vart kom den skumma blåa text grejen ifrån på förra inlägget? No idea. Iaf så sitter jag här i min mysiga illroooosa mjukis dräckt och ba andas in doften från mig själv. doften från min fantastiska bodylotion, är så himla kär.. sitter och luktar på min själv hela tiden efter jag smört in mig.. och namnet är så fint med Malibu Beach. Bara en till sak kommer upp i huvudet då jag läser dess vakra etikett. Köpte den å Hollister, typ en klädaffär, blandning mellan A&F och American Eagel, GOD är den. Min fina lotion pour le corps som jag hade skrivit i början om jag varit bättre på franska..

Klockan är 20 över 3 och jag väntar på att klockan ska bli 4 så jerry ska ge mig lift til columbia, så snällt av honom! men jag är nervig, storfesten börjar inte förens ja typ 9 kanske, men ska ändå dit mycke tidigare... måste komma på ngt att säga till gänget. Haha aja.

Älskling det är livet som leker, som leker med oss nu!

Med den raden avslutar jag bloggandet för idag/ikvääll/inatt tror jag. Sköt om er mina fina. Antar att de flesta redan har börjat pimpla lite, helt rätt. Saknar er alla.

Stay black

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0