Alexndra Nilsson

ORKAR INTE SOVA FAST JAG BORDE.

Tycker att Alexandra är en sådan fantastisk människa och jag tycker därför inte om att kalla henne för "kissie" det känns så ner smuttsat. HAHA japp. Eftersom jag nu gillar henne så mkt så har ja tagit ett test av henne som hon gjort. Det så kallade Sommarlovs testet! Here we go..

Har du druckit tills du spytt? Nej
Sårat någon? Ja
Förlårat en vän? Typ
Träffat nya människor? Galet många
Kysst en främling? Ja
Tagit droger? Nej
Haft en sommarflört? Ja
Gråtit? Inte mycket, bara till film tror ja 
Skrattat tills du kissat på dig? Nej, nära dock. 
Tältat? Nee, tror inte de
Varit vaken en hel natt? Ja 
Solat? Ja
Badat? Ja
Haft ett förhållande? Nej
Gjort dig riktigt illa? Nej
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nej
Läst en bok? Ja
Skickat fel sms med flit? Nej
Haft en sommarflört? Ja 
Suttit vid datan en hel natt? Nej, men sent
Näckat? Va fasen är de? Visat mig naken eller vadå? isf, eh ja.
Solat naken? Topless är max för mig
Fått utegångsförbud? Nej
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Till mina fina
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej
Varit i slagsmål? Nej
Pussat någon utav samma kön? Ja
Sjungit högt på ett berg? Hm, nästan. Bor ju på norra berget satt.. hehe
Kysst någon i regnet? Ja
Kysst någon i skogen ? Hm, de tror jag inte.
Kysst någon du inte borde? Tydligen, men ångrar inget
Tappat rösten? Ja
Varit på festival? Ja
Gått upp i vikt? Ja
Gått ner i vikt? Ja
Brännt dig? Nej, det tror ja inte 
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Hm, nej
Varit utomlands? Givet
Gjort ett bra köp? Ja 
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Ja
Haft skadeglädje? Inge mycke
Sovit under bar himmel? Nej
Vad kommer du sakna mest? Mina fina, eftersom jag flyttat till us..
Har du svart ärligt på alla frågor? Ja

Kommentarer
Postat av: Remiemine

I like this site. Keep it up!

2011-07-11 @ 12:53:48
URL: http://remiemine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0