A soapbox opera

Ja hurrni, vafasen ska jag säga? Livet leker här på andra sidan. har inte ännu kommit på ngt att klaga på. Jo kanske att min löparträning är kl sju imorgon... tungt. hade velat gaft den nu. då de är lite svalare. men va ska man göra, LIVET.

Har inge vettigt att säga mer än att jag har varit ensam hemma ikväll! PARTY. nej verkligen inte. men de är ganska läcker ändå, har varit med hundarna så söta, ni ska få se dem. man vill bara pussa på dem. en valp på 4 månader och en gammal hund på 14 vintrar. mysiga är dom. kommer inte ihåg vad de heter så jag kallar dem darling och honey. hehe.

Detta är darling, fast man ser inte så bra, han är inte så duktig på att sitta still min lilla bebbe.



och det här är den omtalade Honey, han vill inte vara med på bild själv. så jag ställde upp som den trogna vännen jag ändå är. eller hur mina fina? visst är jag en snäll vän. *FniSsss*



DET ÄR SVETTIG HÄR OKI?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0