A is for action

HAr varit ute på en cykel tur med pappsen, trevligt. cyklande omkring i moberly, runt och bort och iväg. minns inte vart vi cyklade, de va mörkt också. men de var trevligt, ungefär 40 minuter var vi ute tror jag.

jag har fått en ny telefon idag också och de inebär ett nytt nummer 001-660-833-6545!

min områdes representant kommer snart hit och ska heja på mig. lite nervig men de ska nog gå bra, hon verkar trevlig!

har inte så mkt mer att säga, ska träna själv imorgon. funderar på vad jag ska göra, springa på morgonen med pappsen cyklande brevid eller kanske dra ner till ymca och träna eller springa runt på tracken. Hm, hard one. Har föresten börjat tänka på engelska!!!! HUR LÄCKERT!? men varje gång jag kommer på det skrattar jag och byter till svenska , kind of bad thing I supose. ska fortsätta med det engelska tänkandet. har också upptäckt hur svårt de svenska språket är. jag skriver typ fel hela tiden och aa de blir fel, så alla fel ni ser är sånt som jag missat för jag försöker iaf stava ordentligt. helt sjuk, jag har varit här i liksom tre dagar..... going bananas bananas.

varit i kyrkan idag också kom jag på. fast vi var mer och hälsade på, alla va jätte trevliga och prästen va dö cool. inte direkt en präst som jag hade tänkt mig, han satt och åt hotdogs och drack cola, svor lite och ba chillade och skämtade med mig, sin fru, mina päron och alla andra haha. riktigt trevligt. ska gå med sheryl och jerry till kyrkan på söndagar i början, får se hur det går sedan om jag fortsätter att gå.. :)

nu kommer Joy (områdes representanten) aldelses strax, about 8 minutes. har också lärt mig prata i miles!!!! är stolt som toppeeeeeen.

C ya DON't wanna be ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0