19.21

Idag har varit en bra dag! Gjorde min offentliga try out, näst bäst bland damerna. Läckert. Säkrat plats i meats. Ska alltså tävla om två veckor och varje vecka fram till november med mitt fina cc lag. Coolt! Är glad, ikväll vet jag inte vad som väntar. Sitter och väntar på intresant mat som Sheryl har värmt på. Som vanligt färdiglagad mad hahaa, skön hon är. "I have been standing in the kitchen all day long, PLEASE get out." typ hehe. Efter det så blir antingen chilling med chance eller bio med gänget, jag röstar på bio med gänget! 

Ska busa lite med gammhunden medans han är pigg! Vi hör och ses om ett tag... har varit här i tre veckor nu. CAN'T BELIVIE IT!

smek 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0